Wednesday, March 11, 2015

Atasi Sakit Lutut & Sendi Dengan Shaklee

Assalamualaikum semua.
 

Selalu kita dengar orang tua yang sakit sendi, sakit lutut kan? Tapi, sebenarnya ramai je yang sakit sendi, sakit lutut, lenguh pinggang, kaki kejang macam-macam lah yang berkaitan sendi & tulang nih.
 

Tak kira muda atau tua, boleh kena sakit sendi & lutut. Kalau asyik lenguh sana sini. Bergerak ada bunyi "kruk-krak, prak-pruk, kluk-klak" kemungkinan besar ada masalah lutut.
 

Ramai yang bertanya saya set yang sesuai untuk masalah nih. Kebanyakkannya belikan untuk ibu ayah mereka. Alhamdulillah. Seronok saya mendengarnya.
 

Setakat nih, customer saya puas hati dengan set sendi Shaklee ini. Salah seorang pelanggan tetap  saya adalah Atok Mak saya. Mak Cik saya yang hadiahkan set ini untuk beliau. 

Kisahnya, lutut atok saya ni sakit. Nampak macam bengkak. Tapi doktor kata bukan gout. Nak jadi cerita asyiklah dia membeli ubat lutut sana sini. Tapi, sakit tak juga hilang. Belum diizin Allah untuk hilang. Sembahyangnya duduk di kerusi. Bila nak bangun dari kerusi rasa sakit kat lutut tu. Jalannya pon terganggu.
 

Bila saya balik kg, saja saya cerita pasal Set Sendi ni. Saya ceritakan testimoni-testimoni sahabat-sahabat Shaklee saya sendiri.
 

Alhamdulillah, Atok Mak saya setuju untuk cuba. Selepas sebulan, Mak saya telefon. Katanya, jalan Atok dah elok. Sembahyang pon dah tak payah pakai kerusi. Sakit sikit-sikit masih ada. Tapi, tak seteruk dulu.
 

Atok order lagi set sendi. Kali nih, Mak Cik saya yang sponsor. Dia seronok bila tahu Atok semakin sihat.

Inilah Mak Cik saya. Dia kongsikan testimoni Atok saya aka Bondanya.

Haaa inilah Set Sendi yang saya cakap tuh.
Set Sendi Shaklee ada:

Omega Guard sebagi anti inflamasi

Advanced Joint Health Tablet membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat

Ostematrix mengekalkan set tulang yang sihat.
Boleh hubungi saya untuk dapatkan Set Sendi & konsaltasi percuma.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan

Siti Hajjar Hassan
Shaklee Independent Distributor
1090868
+60182349882
hajjar07@gmail.com
https://www.facebook.com/HajjarHassan

No comments:

Post a Comment

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...