Sunday, December 22, 2013

2014: Work at Home Mom, WAHM impian jadi kenyataan.

Mengakhiri 2013 ini dengan penuh cabaran membuat saya bagaikan tidak terasa 2014 bakal menjengah tak kurang dua minggu lagi. 

Seperti yang pernah ditulis oleh suami di sini.Saya mahu menjadi WAHM (Work at Home Mom). Impian itu memang telah lama saya simpan. Ujian yang Allah beri tidak pernah memadamkan impian ini.

Apabila ditanya oleh suami tentang perancangan tahun hadapan, saya kata, "saya fokus dengan INN House of Fashion dan juga Shaklee. 2015 pula saya mahu buka tadika ABS.". 

Siapa sangka Allah sudah nampakkan kami jalan impian 2015 itu. Alhamdulillah. 

Gambar dari FB Puan Zuraida Noordin. (Ketua ABS Chapter Utara).

P/s: "Ya Allah, mudahkan urusan kami. Murahkan rezeki kami"

No comments:

Post a Comment

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...