Thursday, August 28, 2014

Saya Muntah Darah!

Salam Jumaat

Post ini buat saudara & sahabat yang risaukan saya.

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.

Tak ada ungkapan lain melainkan sujud syukur pada Allah atas nikmat sihat hari ini.Masih di Wad 8,Hospital Seberang Jaya.

Post semua saya baca satu-satu. Tak leh nak tahan air mata. Sebak! Semoga Allah makbulkan doa kalian buat diri ini. PM wassap semua saya baca. Tapi tak boleh nak balas. Perlu jaga branula di tangan.

Alhamdulillah, sekarang saya stabil. Dah tak perlu puasa. Makan perlahan-lahan sebab masih terasa sakit di esofaghus.

Laporan penuh belum lagi keluar. Jadinya saya hanya boleh maklumkan saya mengalami Esofaghus Varices. Salur darah di esofaghus pecah. Masih tak pasti sama ada berkaitan Lymphoma atau tidak. Doakanlah saya sihat sepenuhnya.

Apa-apa urusan boleh hubungi suami soleh saya @zainulfaqar

Salam Sayang dari saya
Hajjar Hassan
+6018-2349882Siti Hajjar Hassan
Shaklee Independent Distributor
1090868
+60182349882
hajjar07@gmail.com
https://www.facebook.com/HajjarHassan

2 comments:

  1. Doa saya untuk kakak, semoga cepat sembuh, dipermudahkan semua..
    Tabah ye kakak..

    Keluarga surijunior.

    ReplyDelete

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...