Monday, June 23, 2014

Vivix Untuk Budak Dari Syurga


Semalam mak telefon kata terima kasih tolongn belikan Vivix. Adik dah jarang demam. Kalau period pun, adik dah tak demam. Alhamdulillah 

Dulu, tiap-tiap bulan adik sakit, nak kena dipapah ke bilik air. 

Makan, hanya boleh makan susu+oat sampai mak, saya, kakak dan adik bongsu saya yang comel-comel selalu susah hati.

Bila tengok saya cergas bertenaga walaupun dah banyak kali kena kimoterapi, mak tanya rahsia. Nak bagi adik, katanya. Terus saya cadangkan Vivix.

Adik anak istimewa, Vivix lebih mudah. Satu camca setiap malam sebelum tidoq. Tak yah makan banyak-banyak pil.

Banyak perbezaan dapat dilihat. Adik jarang demam. Adik dah tak pucat. Adik tak cepat penat. Muka kemerah-merahan.
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan utk merawat,mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan

Siti Hajjar Hassan
Shaklee Independent Distributor
1090868
+60182349882
hajjar07@gmail.com
https://www.facebook.com/HajjarHassan

No comments:

Post a Comment

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...