Monday, March 3, 2014

SHAKLEE: Bila Saya Bermula?

Assalamualaikum..Hi semua

Ini kisah saya dengan Shaklee.
Lepas kimoterapai hari tu, saya tercari-cari produk yang boleh bagi tenaga dan membantu masalah gastrik. Masa tu sangat buta supplement dan apa-apa produk. Lagipun my brother asyik pesan. "Jangan nak makan itu ini." 
Biasalah kita bila sakit, semua benda nak cuba. Sakit kanser pulak tu. Lagilah nak cuba itu ini. Hihihi. 
Selalunya bila kimoterapi, kita akan hilang selera makan dan muntah-muntah. Alhamdulillah, saya tak kena muntah yang teruk. Cuma, masa tu saya kena gastrik yang agak teruk. Sampai terguung-gulung badan ni. Waktu tu, saya cuma minum susu Prosure. Ok, bertenaga. Tapi masih ada masalah gastrik. 
Lepas tu seorang mak cik yang baik hati bagi saya cuba Herbalife. Tunjuk kat doktor, dia cakap ok boleh minum. Ok, sedap. Gastrik pun dah kurang. Tapi, bila dah habis nak beli lain macam mahal pulak kan? Oklah masa tu bila online asyik ternampak iklan Shaklee.

To be continued..... (Dah masuk subuh dah... kita nak pi hospital ni ye..)

No comments:

Post a Comment

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...