Thursday, December 4, 2014

Saya Pengedar Shaklee Pulau Pinang

Assalamualaikum semua. ☺☺☺

Saya Isteri Muda Cantik Jelita kepada Suami Soleh, Zainulfaqar Yaacob seorang blogger tegar. Ibu kepada Anak Solehah, Insyirah. Work At Home Mom (WAHM) yang berjuang melawan Hodgkin Lymphoma stage 4 sejak 2012.

Blog ini tempat untuk saya kongsi cerita tentang parenting, homeschooling, Hodgkin Lymphoma dan semestinya INFO SHAKLEE

Saya suka berkongsi kebaikan Shaklee setelah merasai kesan-kesan positif pada diri & keluarga.

Saya COD Shaklee sekitar Bukit Mertajam,  Bandar Perda, Seberang Jaya,  Permatang Pauh, USM & KOMTAR. Pos ke seluruh Malaysia.

Siti Hajjar Hassan
Shaklee Independent Distributor
1090868
+60182349882
hajjar07@gmail.com
https://www.facebook.com/HajjarHassan

No comments:

Post a Comment

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...