Wednesday, December 31, 2014

Selamat Datang 2015!!!

Assalamualaikum semua...

Tajuk macam sama je dengan tahun lepas kan? kan? kan? Ahaks! Sebelum tu jom kita review semula Impian 2014.

Disini saya ada tulis untuk jadi Work At Home Mom. Masa tu saya tulis mahu fokus dengan  
Alhamdulillah, INN House & Shaklee berjalan dengan baik. Belum lagi tahap cemerlang, masih perlu dibaiki sana-sini.  Cuma, sedikit kecewa. Tadika ABS yang dijadualkan akan beroperasi 2015 tak dapat dilaksanakan. Alasan, kekangan kesihatan.

Nak belanja Gambar-gambar sepanjang 2014.
errr... tapi, blog saya cuma banyak gambaq Shaklee dan Koleksi INN House je. Hihihihi. 

Banyak sebenarnya yang berlaku 2014 kan? Kita tak mungkin lupa
- MH370
- MH17
- banjir besar melanda Pantai Timur

Dalam hidup saya lak, Muntah darah dan TOP (Termination of Pregnancy) tak mungkin saya lupa.

Semoga 2015 ini, semuanya berjalan dengan baik. Paling penting khabar baik untuk My Hodgkin Lymphoma. InsyaAllah. Mohon doa teman-teman.

Siti Hajjar Hassan
Shaklee Independent Distributor
1090868
+60182349882
hajjar07@gmail.com
https://www.facebook.com/HajjarHassan

No comments:

Post a Comment

Disqus for Love Insyirah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...